07 August 2008

Fisho please!!! SAUKKKKKKKK!!!!!

Salam kepada semua,

Wa baru start nak mem'blog' ging ala-ala doggy style..... lepas ni perancangan akan dihebahkan melalui blog yang x seberapa ni.... gambor2 Team Sauk tengah beraksi akan wa upload kat blog ni sekiranya berkesempatan..... wa akan minta en efi si pembunuh talang untuk berkonspirasi ngan ahlul-ahlul nujum Team Sauk berkaitan isu-isu teknikal... sementara en Zack sbg abg organism akan meneliti setiap trip yang dicadangkan.... hohohoho....

Komen dan cadangan amat dialu-alukan....



Tenkiu... "Hidup Team Sauk"

8 comments:

kroxe said...

Caya la bro...

epol said...

tahniah diatas kejayaan mewujudkan blog tersebut. Kip ap de gudwerk.

Team Sauk said...

hangpa semua jgn nak lari no.. aku dah letak semuo ada task masing2... x puas hati rentap kat kolam pancing... huhuhuhu

zacque said...

Aku tengah sebak lagi ni. Macam tak percaya dah ada blog. Syabbassss Vijay

zacque said...

Testing

pallmall said...

Vijay?? aku sedih la..... matcha sonyap je.... lepas ni hangpa promote la blog ni... list nama sekarg kat wa..

1) Hang
2) Aku
3) Efi
4) Kerox - aku dh assign dia wat baju
5) Matcha
6)Naza Bukhary..kuikuikui
7) Rahman Otai
8) Epol pembunuh jerung
9) Buyil
10) Pyan abg muntah
11) Udin
12) Salleh
13) Dollah member wa
14) Azim
15) Azam Otai Ombak
16) Fazli Black
17) OA????

Anonymous said...

tahniah3x....
iklas drp aku
diharap team sauk dapat mengekalkan semangat kesukanan.
jangan lupa amalkan ' tangkap dan lepas '

Anonymous said...

aku mmg wat tangkap dan lepas... lepas dalam coleman... hohohohohoho